Μόνος ολομόναχος




Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Μπράβο Μάκη!!!!


Η δημοκρατία θα νικήσει.
Απαιτείται ένα ευρύτατο αντιφασιστικό μέτωπο.
Αυτό που κυοφορείται σε όλη την Ελλάδα και στο Ναύπλιο με τη μονοπώληση και περιχαράκωση της έννοιας του αντιφασίστα, αποτελεί στην ουσία και την πράξη ενίσχυση των φασιστικών, ναζιστικών, εθνικιστικών, ρατσιστικών και συνωμοσιολογικών σκουπιδιών. Αυτό που γίνεται στο Ναύπλιο και σε όλη τη χώρα αποτελεί βούτυρο στο ψωμί της Χρυσής Αυγής.

Αντιγράφω αυτούσια την ανάρτηση από το ιστολόγιο του φίλου Μάκη, με τον οποίο σήμερα διαφωνούμε σε πολλά, αλλά την ίδια στιγμή συνδεόμαστε με πολλούς κοινούς αγώνες  και, είμαι βέβαιος, ότι θα αγωνισθούμε και πάλι μαζί, όταν πλέον η χώρα είτε θα έχει σταθεροποιηθεί και θα προσπαθεί να βρει εκ νέου τους βηματισμούς της, είτε θα έχει καταρρεύσει πλήρως και θα επιχειρεί ένα νέο απεξαρχής ξεκίνημα.
Υπενθυμίζω ότι το ιστολόγιο αυτό έχει κριτικάρει πολύ αυστηρά πολλές από τις θέσεις και τις ενέργειες του κ. Μανιάτη, Και να σας πω και κάτι. Δεν γουστάρω καθόλου που συμβαδίζω με τον κ. Μανιάτη στην υποστήριξη της σημερινής κυβέρνησης.

Η ανάρτηση του Μάκη:


"Εδω ειμαι με τον κ Μανιατη

Ειναι γνωστη η θεση μου εναντια στο μνημονιο και τους βουλευτες που το στηριζουν
Ειναι γνωστο πως ειμαι αντιθετος με τον κ Μανιατη και το κομμα του που εφεραν και στηριζουν το μνημονιο.ΑΛΛΑ. Οταν οι νεοναζι επιτιθενται σε βουλευτες μεσα στο κοινοβουλιο μεταφεροντας την πρακτικη τους απο τον δρομο στη βουλη τοτε μαλιστα ειμαι στο πλευρο του βουλευτη.
Το εχω γραψει εδω και καιρο.Στοχος της ΧΑ δεν ειναι οι μεταναστες. Οι μεταναστες ειναι το μεσο η βαση πανω στην οποια θα χτισουν την επομενη εφοδο τους τα ταγματα ασφαλειας.Στοχος τους ειναι οι Ελληνες η αριστερα η δημοκρατια. Στοχος τους ειναι η γενικευση της βιας ετσι που αυτοι να αρπαξουν την εξουσια μεσα στο γενικευμενο μπαχαλο.Και μετα θα αλληλοφαγωθουν μεταξυ τους οπως φαγωθηκαν οι χιτλερικοι.
Επιμενω στην υπερασπιση της δημοκρατιας, του σεβασμου της προσωπικοτητας ,του διαφορετικου, του αλλου. Και οχι ποτε δεν θα πετουσα γιαουρτι σε εναν εκλεγμενο εκπροσωπο του Ελληνικου λαου. Και οταν πηγαμε με την γυναικα μου στην προεκλογικη ομιλια του κ Μανιατη στο Κρανιδι σκοπος μου ηταν να αντιπαρατεθω μαζι του με επιχειρηματα.Ειδα πως ηταν μια μικρη συγκεντρωση λιγων οπαδων του και σηκωθηκα και εφυγα.Δεν ειχε νοημα να προβοκαρω την εκδηλωση τους με αντιπαραθεσεις.
Μουτζες, γιαουρτια ,ουρλιαχτα ,φωνες και βρισιες ,δεν ειναι της αριστερας τα οπλα. Ειναι πρωτογονες θυμικες εκδηλωσεις περα απο την πολιτικη και τον πολιτισμο.Και οσοι τα χρησιμοποιουν θελουν να χτισουν εναν κοσμο βιας και αλληλοσπαραγμου.
Με ολες τις βαθυτατες διαφωνιες μου λοιπον με τον κ Μανιατη ,σημερα στεκομαι στο πλευρο του.Εναντια στους νεοναζι.
Ολα αυτα με αφορμη μαιλ που ελαβα. Να σημειωθει πως το γραφρειο του κ Βουλευτη(παρ ολο που γνωριζει την θεση μου απεναντι του)ποτε δεν σταματησε να μου στελνει ενημερωτικα μαιλ με τις δρασεις και τις θεσεις του."



1 σχόλιο:

  1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΑΚΗ ΤΣΙΜΠΑΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΒΛΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΝΟ ΚΗΡΟΠΗΓΙΟ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ... ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΜΑΚΗ...ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΑ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΑ ΑΡΓΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή