Μόνος ολομόναχος




Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Προσφέρομαι εγώ

Ο Γιάννης Μανιάτης απ΄ότι διαβάζω δήλωσε τα εξής: « Λυπάμαι για την απουσία ενδιαφέροντος υποψηφιοτήτων για τον Δήμο Ναυπλίου, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στους υπόλοιπους Δήμους του Νομού ( Άργους- Μυκηνών, Ερμιονίδας, Επιδαύρου ).Πιστεύω ότι στην κοινωνία του Ναυπλίου υπάρχουν τουλάχιστον δέκα άξια πολιτικά στελέχη προερχόμενα από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ, που μπορούν να μπουν μπροστά στον αγώνα για να ανατραπεί η σημερινή κατάσταση στον Δήμο. Ο καθένας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του. Ζήτησα σήμερα από τον πρόεδρο της Επιτροπής επιλογής υποψηφίων Δημάρχων, κ. Θανάση Τσούρα, την επόμενη εβδομάδα να καλέσει στην Αθήνα όλα τα επώνυμα στελέχη του ΠΑΣΟΚ της περιοχής Ναυπλίου και να στρατεύσουμε τον καλύτερο, σε μια προοπτική δημιουργίας ψηφοδελτίου νίκης.Πίσω από τον Υποψήφιο που θα επιλέξει το ΠΑΣΟΚ πρέπει να στρατευτούμε όλοι. Οι ευθύνες πια είναι προσωπικές. Η κοινωνία του Ναυπλίου δεν μπορεί να ανεχτεί για άλλη μία φορά να μην υπάρχει υποψηφιότητα υποστηριζόμενη από το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να το επιτρέψει αυτό. »
Αφού υποχρεωτικά θα πρέπει να υπάρξει υποψηφιότητα για το Δήμο Ναυπλίου από κομματικό μέλος του ΠΑΣΟΚ θα προτείνω το εξής: Προσχωρώ στο ΠΑΣΟΚ και διατίθεμαι να είμαι υποψήφιος για υποψήφιος. Αφού πλέον θα είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ, δεν θα έχει, υποθέτω αντίρρηση ο κ. βουλευτής να σκεφτεί και τη δικιά μου υποψηφιότητα, που θα έχει, υποθέτω και πάλι, προοδευτικό χαρακτήρα, αφού θα έχω γίνει Πασόκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου