Μόνος ολομόναχος




Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

Σήμερα θα μιλήσω μόνο για 10 Ευρώ

Κάποιοι λοιπόν εκεί στη ΔΕΠΑΝ δεν παίζονται.
Συνεδριάζει λοιπόν το Δ.Σ. της ΔΕΠΑΝ σήμερα το βράδυ και πώς λέτε μου ήλθε η πρόσκληση;
Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι έχουμε συνεδρίαση:
Μου έστειλαν την πρόσκληση με FAX;
Μου είπαν να περπατήσω 70 μέτρα (τόσα είναι) για να παραλάβω την πρόσκληση;
Περπάτησε κάποιος από τους υπαλλήλους της ΔΕΠΑΝ τα 70 μέτρα για να μου την φέρει;
Τίποτα απ΄όλα αυτά δεν έκαναν.
Πήραν τηλέφωνο μια ιδιωτική ταχυδρομική εταιρία που εδρεύει στην οδό Άργους, κανα χιλιόμετρο από το Δημαρχείο. Ήλθε από εκεί ο συμπαθέστατος υπάλληλος της εταιρίας, του έδωσαν την πρόσκληση, αυτός μου την έφερε κάνοντας με το μηχανάκι του τα 70 μέτρα στην παλιά πόλη και χρεώθηκε η ΔΕΠΑΝ περίπου 10 Ευρώ.
Όχι δεν είναι το ποσό.
Είναι η όλη νοοτροπία.
Δεν ξέρω εάν η τακτική αυτή γίνεται μόνο σ΄εμένα τον "ανάποδο" και τον "γκρινιάρη"
Ξέρω όμως ότι "ο ανάποδος" και "ο γκρινιάρης" δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να μπει στον κόπο και να παραλάβει ο ίδιος προσωπικά την πρόσκληση. Δεν έχει κανένα πρόβλημα να ειδοποιηθεί τηλεφωνικά ή με FAX ή διαδικτυακά.
Πληρώσατε λοιπόν αγαπητοί πολίτες 10 Ευρώ για να ειδοποιηθεί η αφεντιά μου.
Τί τιμή και τί καμάρι!

3 σχόλια:

  1. Εδώ παραγγέλνουν pizza από το Carreras οπού ζητάνε και delivery και ας είναι 40 μέτρα ( 30 λιγότερο από ότι εσείς ) όποτε λογικό να βαριούνται να σας παραδώσουν την πρόσκληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kala kathontai fainetai kai meta tis treis.... Ektos an tous erxetai h peina kata th mia... Apo Oikos tou Laou ginetai estiashs kai fysika anoxhs apo thn koinwnia tou Nafpliou... Efxomai na mh ksanaepileksoun tous idious h kai osous sxetizontan me aftous paliotera alla nea proswpa, katharous anthrwpous kai fysika esas. Prosoxh omws giati vlepw oti h xontrh pianei to mhnyma (den tha ths vgei o Grammatikopoulos...) kai tha prospathisei na sas aggaliasei....xaxaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή